Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill passa på att hissa Canagans blötmat för katter som jag inte testat innan. Hade ingen berättat för mig att det var kattmat utan serverat det som tonfisk i typ en sallad hade jag iaf inte reagerat. Känns liksom vettigt när maten inte luktar död och elände eller ser ut som all världens restprodukter nerknölat i en burk. Dessutom ÄLSKADE vår herre maten och stod och skrek efter mer när det hade tagit slut. För en katt som kan vara lite gubbgrinig så är det ett riktigt bra betyg :up:

(Och just det - jag gillar innehållsförteckningen och att tonfisken är delfinvänlig.)

Senast ändrad:
Jag Dissar fenomenet med att julen börjar i oktober men på annandagen är den slut, i affärerna då alltså. Jag har skaffat mig lussekattberoende men det finns ingenstans. Kan inte baka själv just nu för min frys är proppfull. Det går bra att plocka fram sakerna flera månader i förväg, men inom en vecka efter ska allt vara utplånat :rage: Mer lussebullar till folket!
? Här finns det massor med lussekatter i butikerna och till rea pris dessutom. Kom hit ;)

Hur var det nu? "Får" man hissa en service? I så fall vill jag HISSA denna: http://www.passfoto.nu/
Om man behöver bilder till något annat än ett svenskt pass (för där tar man ju sina bilder direkt på polisstationen numera) så är det här ett VÄLDIGT smidigt och billigt sätt :)! Bilden tar man själv (enligt enkla instruktioner) hemma, laddar upp till hemsidan, betalar 99 kr och, vips, så har man 4 bilder hem i brevlådan. De beskärs och behandlas enligt vad man uppger att man ska ha dem till. Praktiskt :)!

Therimin. Nån slags "mirakelmedel" mot förkylning om man ska tro reklamen. DISS!!!!! Provade den med citron-honung, bland de äckligaste jag druckit, och inte fan hjälpte den nämnvärt heller. Dyr också.

Therimin. Nån slags "mirakelmedel" mot förkylning om man ska tro reklamen. DISS!!!!! Provade den med citron-honung, bland de äckligaste jag druckit, och inte fan hjälpte den nämnvärt heller. Dyr också.
Jag trodde att alla visste vid det här laget att C-vitamin inte hjälper när förkylningen brutit ut.

MEN! Diss OLW att ni släpper två nya chipssmaker som låter supergoda när jag ska börja banta :p (BIG CUT finns i smakerna Jalapeño Ranch samt Red Onion & Sourcream)

extra-tunna_grc3a4ddfilrc3b6dlc3b6k.png

Lånad bild
Men hiss till dessa chips :) helt fantastiskt goda :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30