Hiss eller diss - del 6

Axfood har fem budord
Scenen
Starkare
Vi har koll Eh nä
Vi utmanar Vem?
Varje krona räknas Ja speciellt när det handlar om att sätta in tillräckligt med personal
Det är nog samma för Willys och Hemköp
Tror jag :confused:
Nej, Hemköp har inte varje krona räknas och jag tror inte vi utmanar heller. Trooor Hemköp har 6 stycken? :o
Däremot "Vi inspirerar" men det kan man ju inte applicera på Willys direkt! :rofl:

Hiss!
God och krämig choklad :up:
IMG_7098.webp

1743520082893.webp

Diss
Var nyfiken om den här kunde få till en frisk känsla eftersom det ändå är bär i den. Och hade det varit mer jordgubb i hade den eventuellt smakat bättre, men tyvärr är det något kokostjofräs som tar över i smak och lite choklad/jordgubb på det. Det finns också en tydlig tyngd, som jag antar kommer av kokosen, som jag personligen tycker är rätt obehaglig.

Kommer såklart ätas upp för ändå 70 spänn, men köps inte igen.

Visa bifogad fil 164854

Diss
Var nyfiken om den här kunde få till en frisk känsla eftersom det ändå är bär i den. Och hade det varit mer jordgubb i hade den eventuellt smakat bättre, men tyvärr är det något kokostjofräs som tar över i smak och lite choklad/jordgubb på det. Det finns också en tydlig tyngd, som jag antar kommer av kokosen, som jag personligen tycker är rätt obehaglig.

Kommer såklart ätas upp för ändå 70 spänn, men köps inte igen.
Oj, jag trodde det skulle vara hallon och inte jordgubb i glassen. :confused:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 197
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 574
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 957
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka