Åh, den valnötsglassen (om det är samma som de hade tidigare i en anna förpackning) är så god med lite varm lönnsirap påEtt alternativ till kommer här
Visa bifogad fil 164790
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, den valnötsglassen (om det är samma som de hade tidigare i en anna förpackning) är så god med lite varm lönnsirap påEtt alternativ till kommer här
Visa bifogad fil 164790
Nej, Hemköp har inte varje krona räknas och jag tror inte vi utmanar heller. Trooor Hemköp har 6 stycken?Axfood har fem budord
Scenen
Starkare
Vi har koll Eh nä
Vi utmanar Vem?
Varje krona räknas Ja speciellt när det handlar om att sätta in tillräckligt med personal
Det är nog samma för Willys och Hemköp
Tror jag![]()
Den låter inte god, jag hade nog aldrig köpt den.Och så blir det allsångVisa bifogad fil 164847
Neutral till denna, inte diss, inte hiss. Drickbart
Oj, jag trodde det skulle vara hallon och inte jordgubb i glassen.Visa bifogad fil 164854
Diss
Var nyfiken om den här kunde få till en frisk känsla eftersom det ändå är bär i den. Och hade det varit mer jordgubb i hade den eventuellt smakat bättre, men tyvärr är det något kokostjofräs som tar över i smak och lite choklad/jordgubb på det. Det finns också en tydlig tyngd, som jag antar kommer av kokosen, som jag personligen tycker är rätt obehaglig.
Kommer såklart ätas upp för ändå 70 spänn, men köps inte igen.
Min översättning som blev felOj, jag trodde det skulle vara hallon och inte jordgubb i glassen.![]()
Den där är FÖR god. Jag kan inte stå för vad jag gör om det finns en sådan i rummet. Det gör det förvisso sällan, för den är slut direkt.
Svarta vindruvor är bäst!
Åh! Det blev aldrig att vi testade den förra helgen. Ska tvinga mamma köpa den på lördagMagnum double cherry
Fy fan vad god!
HISS!
Allt var supergott, chokladen, sylten glassen![]()
Men visst är denMagnum double cherry
Fy fan vad god!
HISS!
Allt var supergott, chokladen, sylten glassen![]()
Men visst är den![]()
Jaaa faktiskt!Ja!
Hade varit drömmen om de släppte den som pint![]()