Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hissar den där!Visa bifogad fil 165010
Diss!
Saft med sötningsmedel istället för socker har ju ofta problemet att de lätt blir alldeles för söta. Jag gillar inte ZerOh av just den anledningen, de är så fruktansvärt söta. Fun light tycker jag de flesta smaker är helt okej men man får vara ganska noga när man blandar, blandar man för starkt blir det inte gott.
Så detta var verkligen en outlier för den är inte söt alls utan sur och jävlig. Jag har alltid med mig en termos med saft till jobbet och igår trodde jag det var min sambo som blandat dåligt då det var han som gjort saften. Den smakar liksom som att den är för utspädd. Men imorse blandade jag och den är lika äcklig nu så ja, den är inte söt helt enkelt.
Vissa gillar ju lite sura drycker och då kan det säkert vara värt att prova denna men annars säger jag undvik (dessutom är svarta vinbär inte särskilt gott heller..).
Håller med, tycker det är den bästa sockerfria faktiskt.Jag hissar den där!
Älskar svartvinbärssaft och blev glad när fun Light gjort en egen då jag inte vill dricka sockersaft. Jag tycker att den är precis lagom. Mycket smak, syrlig och lite sötma.
Håller med, tycker det är den bästa sockerfria faktiskt.
Jag älskar svart vinbärssaft, men ogillar smaken av sötningsmedel. Är det mycket bismak på den?Jag hissar den där!
Älskar svartvinbärssaft och blev glad när fun Light gjort en egen då jag inte vill dricka sockersaft. Jag tycker att den är precis lagom. Mycket smak, syrlig och lite sötma.
Jag har svårt för sötningsmedel i vissa produkter men tycker inte den stör alls just i den smaken faktiskt!Jag älskar svart vinbärssaft, men ogillar smaken av sötningsmedel. Är det mycket bismak på den?
Nej det tycker jag inte alls. Fun light gör generellt de bästa sockerfria safterna. Zeroh tycker jag har för mycket bismak till exempel.Jag älskar svart vinbärssaft, men ogillar smaken av sötningsmedel. Är det mycket bismak på den?
Håller med - supergod!Visa bifogad fil 164720
Hiss!
Minns inte om jag lagt in denna innan? Men helt klart en ny favorit. Nötter och salt karamell funkar skitbra. Brownien är god också.
Jag har svårt för sötningsmedel i vissa produkter men tycker inte den stör alls just i den smaken faktiskt!
Toppen, då kanske jag skulle våga testa!Nej det tycker jag inte alls. Fun light gör generellt de bästa sockerfria safterna. Zeroh tycker jag har för mycket bismak till exempel.
Är det mörk choklad?Provat Magnum körsbär nu! Jättegod körsbärssmak. Men efter halva glassen var det svart vinbär? Också gott, men inte det jag ville ha. Jag ville ha mer körsbär! Hade gärna haft den utan chokladen också, i burk.
Är det mörk choklad?
Synd - gillar ljus bättre.Ja. Den är helt ok, men tror det varit godare utan.