Hiss eller diss - del 6

1743706614443.webp
Hiss! Äntligen hittat ett torrschampo jag gillar. Luktar inte starkt och ger inte den där vidrigt sträva känslan som andra torrschampon jag provat.

Skärmklipp.webp

Diss!

Saft med sötningsmedel istället för socker har ju ofta problemet att de lätt blir alldeles för söta. Jag gillar inte ZerOh av just den anledningen, de är så fruktansvärt söta. Fun light tycker jag de flesta smaker är helt okej men man får vara ganska noga när man blandar, blandar man för starkt blir det inte gott.

Så detta var verkligen en outlier för den är inte söt alls utan sur och jävlig. Jag har alltid med mig en termos med saft till jobbet och igår trodde jag det var min sambo som blandat dåligt då det var han som gjort saften. Den smakar liksom som att den är för utspädd. Men imorse blandade jag och den är lika äcklig nu så ja, den är inte söt helt enkelt.

Vissa gillar ju lite sura drycker och då kan det säkert vara värt att prova denna men annars säger jag undvik (dessutom är svarta vinbär inte särskilt gott heller..).

Visa bifogad fil 165010

Diss!

Saft med sötningsmedel istället för socker har ju ofta problemet att de lätt blir alldeles för söta. Jag gillar inte ZerOh av just den anledningen, de är så fruktansvärt söta. Fun light tycker jag de flesta smaker är helt okej men man får vara ganska noga när man blandar, blandar man för starkt blir det inte gott.

Så detta var verkligen en outlier för den är inte söt alls utan sur och jävlig. Jag har alltid med mig en termos med saft till jobbet och igår trodde jag det var min sambo som blandat dåligt då det var han som gjort saften. Den smakar liksom som att den är för utspädd. Men imorse blandade jag och den är lika äcklig nu så ja, den är inte söt helt enkelt.

Vissa gillar ju lite sura drycker och då kan det säkert vara värt att prova denna men annars säger jag undvik (dessutom är svarta vinbär inte särskilt gott heller..).
Jag hissar den där!
Älskar svartvinbärssaft och blev glad när fun Light gjort en egen då jag inte vill dricka sockersaft. Jag tycker att den är precis lagom. Mycket smak, syrlig och lite sötma.

Håller med, tycker det är den bästa sockerfria faktiskt.

Hugger sista för att bli nummer tre som säger att Svart vinbär är en oväntad favorit! Jag brukar inte vara så förtjust i den smaksättningen (eller surt! avskyr surt och den är inte sur haha) men det är verkligen den lightsaft jag gillar bäst, och då har vi ändå gått igenom en hel del med ett diabetesbarn i hushållet.

Jag hissar den där!
Älskar svartvinbärssaft och blev glad när fun Light gjort en egen då jag inte vill dricka sockersaft. Jag tycker att den är precis lagom. Mycket smak, syrlig och lite sötma.
Jag älskar svart vinbärssaft, men ogillar smaken av sötningsmedel. Är det mycket bismak på den?

Provat Magnum körsbär nu! Jättegod körsbärssmak. Men efter halva glassen var det svart vinbär? Också gott, men inte det jag ville ha. Jag ville ha mer körsbär! Hade gärna haft den utan chokladen också, i burk.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 197
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 574
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 957
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka