Hingstvisning på Tullstorp 6/3

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Zamantha
  • Startdatum Startdatum
Z

Zamantha

Jag ska dit nämligen, och det vore kul att få kontakt med andra "hingst-galna" :p personer innan! Ladda upp lite liksom! Maila gärna mig och bara skriv det du kommer på ungefär! Favvo-hingst? Min är nog (kanske självklart?!) en som börjar på B och slutar på riar... :love:

Hoppas att vi hörs och kanske ses! :D
//Kramar Z :bump:

Jag var i höstas och då jag har ett fullspäckat schema när visningen är så blir det inte av att åka. Tyvärr.

Annars är Briar också min favorit av deras hingstar. Don Charley blev jag grymt imponerad av då jag var och tittade.

Längtar sååååå mycket just nu... Synd bara att de inte visar Davinci. Den nya "prov-hingsten" Santana (e Sandro Hit-Rubinstein-Donnerhall), han ska väl visas?? Vilken stam han har! Blir intressant. Någon som redan vet något om honom?
//Z

Jag ska nog inte dit tyvärr.
Glöm inte att anmäla er man va tvungen att göra det i år, så dom vet hur mycke folk det kommer. Kan kanske bli en del annars :)

Jag ska dit på söndagen och kolla in Don Charly som jag tycker är alldeles bedårande. Mailar dig oxå!

Lill / Stall Nöbbeled

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 701
Senast: Saeta
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 789
Senast: Imna
·
Ekonomi & Juridik Jag har en väninna som efter flera livskriser hamnat i en svår ekonomisk situation. Så pass att hon inte kunnat betala de två senaste...
2
Svar
20
· Visningar
3 367
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar