Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det någon här på buke som fött upp ett sto född 2016 e. Vivant vd Heffinck? Har för mig att jag sett en väldigt fin sån här Är lite intresserad av att använda Vivant och skulle vilja höra mer om denna avkomma
Visst är det någon här på buke som fött upp ett sto född 2016 e. Vivant vd Heffinck? Har för mig att jag sett en väldigt fin sån här Är lite intresserad av att använda Vivant och skulle vilja höra mer om denna avkomma
Jag har ett superfint sto född -16 e. Vivant. Försökte få dräktigt med honom igen men stoet tog tyvärr inte sig det året. Ligger en del bilder på henne i tråden "Föl 2016" men du hittar dem väl lättast genom min profil Annars finns det mängder med bilder på min FB-sida https://www.facebook.com/malin.nils...10153810121032672.1073741832.560922671&type=3
Efter att sett Holsteins hingstvisning av privathingstar känner jag mig till 99% säker på att betäcka med Charleston (Cascadello 1- Cantus - Landadel) Gisses vilket språng och galopp! Elastisk med kraft. Blir att lägga honom på mitt ena Holsteinersto (Cormint-Sacramentoson)
Ja för när jag kikar på gamla bilder och filmer ser han rätt nätt och lite "tanig" ut, och nu bara värdens gång och kraft. Ser också ut att ha ett väldigt trevligt temperament!Tyckte också han visade jättefin form på de visningar jag såg! Har växt i sig mycket sen förra året.
Här blir det inget betäckt av våran KWPN....
Det blir nog en ängel istället...
Berättar mer om några veckor ifall någon vill veta....
Men nej
Hade hittat en sån läcker welsh cobhingst som skulle ha passat oss perfekt då vi ville ha en mindre viktbärande handikapphäst....
Men herregud, jag finner inga ord. Stackars er
Har gråtit ända sen veterinären var här i fredags.
Han skulle bara kolla att allt var okej så vi kunde börja försöka betäcka.....
Lider med dig och skickar en stor styrkekram.