proxygirl555

Trådstartare
Jag har börjar fundera lite smått på att betäcka mitt sto till våren. O börjar redan fundera ut lite på hingstval. Vill ha lite förslag :)

E: Piber Cub Ue: Brandy Hanover

Hon är en rejäl madam med mkt humör under körning/ridning. Men att hantera ifrån marken går alldeles utmärkt. Coollugn.

30153_414689574216_572294216_4378297_3125694_n.jpg

Sv: Hingstval

Jag har börjar fundera lite smått på att betäcka mitt sto till våren. O börjar redan fundera ut lite på hingstval. Vill ha lite förslag :)

E: Piber Cub Ue: Brandy Hanover

Hon är en rejäl madam med mkt humör under körning/ridning. Men att hantera ifrån marken går alldeles utmärkt. Coollugn.

Vad har du för målsättning med avkomman?
- Behålla eller sälja?
- Unghäststarter eller senare?
- Träna själv?

Prisklass på hingst?

Vad har hon själv för meriter och möderne?

Senast ändrad av en moderator:

Schysst ghost att förstöra en seriös tråd. Att märka ord på det viset och ens lägga mödan att kommentera det. TRÅKIGT.

Tråden är på inget sätt förstörd. Men svara gärna på frågorna över så man vet vad du vill med avkomman och vad hingsten får kosta.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 678
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 918
Senast: Araminta
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka