Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ni inne i Flyinge igår???
Och vårat återbesök blev väldigt trevligt Hon är nu dräktig på 31 dygn och allt ser fortfarande bra ut
Vi såg det lilla hjärtat igår
Vi var där runt 13.15 - 13.30, kollade också efter om det var nån jag kände igen, men såg ingen. Annars hade väl Molinna varit lätt att känna igen
Sto 4 är nu konstaterat dräktig med Roven xx.
Sto 3 gick om, och vi har bytt till min favoritstation och hon är nu behandlad och sköljd efter ny seminering med Jaguar.
Och de andra två??? hur är det med dem?
Vi var där i goood tid igår vid kvart i ett, vi var faktiskt först inne på semin
Vad skönt för dig att ligga först för en gångs skull!
Sto 2 var klar redan i mitt första inlägg och var då kollad på 40 dygn med Sheraton. Hon ser fortfarande klar ut.
Sto 1 släppte med Nobel på runt 35 dygn och är omseminerad och kollas i midsommar.
Håll gärna en tumme!
Jag är alltid först, i mina tankar iaf
ja, det ska man vara. Jag ska väl inte vara kaxig, har inte min dräktig med Jaggan än ju...
Jag som hade mellanvägg i släpet igår, hade tänkt stjäla med din hem om du varit där samtidigt.
Nu blir jag ju lite nervös jue.
Hur ofta kollar du stona?? Vi kollade igår vid 31 när bör vi kolla igen??
Vilken tur att vi hann iväg i tid då
Fast å andra sidan så hade hon säkert trivts hos er
Jag kollar bara 16-18 nångång och sedan vid 40-42. Efter 42 är kristiden över säger experterna så det kör vi på.
Men med Winnie så blir det oftare för pga hennes cystor kunde vi inte se säkert förrän vid runt 30. Och vid 43 så märkte jag brunst så då kollade jag igen.
Hmm, tänk tre fux-kärringar i avel!
Så då kanske vi skall kolla henne igen vid 45dagar?
Hur gör du med försäkring?? Använder du samma som till stoet eller kan man försäkra fostret i ngt annat bolag??
Men tänk vilka fuxar sen