Hingstlicens

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 720
G

Gisburne

Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:

Sv: Hingstlicens

Gisburne skrev:
Får inte tag i SPAF och hittar inga uppgifter om vilket pg hingstlicensen ska betalas till och hur mycket den kostar på shetland. Vet nån? (Lite brådis, första stona kommer ju snart...)

:confused:
Det är inte SPAF utan SH som administrerar hingstlicenserna. Och du borde ha fått en faktura från dem på licensen. (det har i alla fall jag fått, för några veckor sen)
Har du inte det, så jaga SH... (www.svehast.se)

Sv: Hingstlicens

Misstänkte det, men jag var inte säker. Och nej, jag har inte fått något inbetalningskort/faktura, fast de själva sa förra säsongen att de alltid skickar ut sånt till hingstägarna. Irro... Men tack i alla fall, jag ska ringa SH! :)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
422
Senast: Freazer
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 921
Senast: ildiko
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
433
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 170
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka