Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå in på team piaffs hemsida!
Jättetrevlig hingst. Fina gångarter och härlig modell. Jag kanske kan hitta film på honom hemma, från Flyinge när Kyra red honom, ska leta i helgen.
Jag betäckte med honom 1994 och den dottern är mor till vår lilla Lady of Leonesse som vann 4-årschampionatet och året efter breeders i fälttävlan.
Skulle vara jätte kul om du hittade nån film på honom ju,![]()
Inget sparat kvar på film tyvärr. Trodde jag hade kvar...
Jag har ingen info om Bayron, mer än den du redan fått. Har dock själv en Bayronavkomma. En valack f-95.
Han är snygg, bra exteriör förutom att han är inåttåad fram (som sin far), tre jättebra gångarter, tyvärr har han inte alls huvudet med sig. Han är inte dum men stökar lätt till det för sig. I grund är han lättriden och lär sig lätt, men som sagt blir han lätt stökig och överladdad. Och så är han liten, bara 154 cm hög, men det är perfekt för mig som bara är pygmé själv, så det klagar jag inte på.
Skulle faktiskt inte tveka att köpa en Bayronavkomma till trots alla problem jag har med min, har de hans gång och utstrålning så tar man liksom resten...