Hingsten 4X

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sunshiiine
  • Startdatum Startdatum
S

Sunshiiine

Hej allihop:)

Är det någon som möjligtvis känner till hingsten 4X? Han är troligen pappa till min lilla häst så jag vill gärna veta lite mer om honom:D Har hört att han står i Herrljunga och är skäck, något mer vet jag inte om honom. De flesta av hans avkommor börjar på 4, tror att någon heter 4hell.

Vet ni något om honom eller har ni någon avkomma? Släng gärna med bild:laugh:

Mvh J

Sv: Hingsten 4X

Hans stam hittar du här http://www.blup.se/sv-SE/horses/122885-4x-
Färgen kommer från farmorsfar som var icke godkänd men användes i rätt stor utsträckning under främst 60-talet. Han fick den i sin tur från sin pappa som fått den från sitt möderne.

Det var en på Buke som fick föl efter honom för några år sen, hon känner kanske till fler avkommor.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 915
Senast: Anonymisten
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 980
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 458
Senast: Migo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 395
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka