et_flickan
Trådstartare
Hade en liten diskussion på facebook igår om just hingstar.
Är de farligare pga det som hänger mellan benen?
Är de farligare pga det som hänger mellan benen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men generellt så är de mer hormonstyrda och har snabbare att slå om i temperamentet, det känns viktigare att kunna läsa en hingst.
Jag har en bekant som fick en hingst över sig fast hon red en valack
Nej hingstar ska inte vem som helst ha.Som regel syns det på hur noga de är med säkerheten o man kan känna sig trygg.
Red på en framridning tillsammans med en känd ryttare på en hingst o man såg att hon jämkade med den- vågade inte säga till den. Till slut reste den sig o satte sig o kom då lös. Jag galopperade ut o gömde min häst
Arrogansen var stor när den till nästa klass leddes inne på framridningen trots stora ytor runtikring.
Huvudomaren gjorde då entrè
Nej jag anser oxå att det är bra att man nu kastrerar hundar i större omfattning.
Är det ett liv att tuppa sig, kissa var 5-e m, yla, idka anorexia eller ge sig på andra hannar eller tjuvpara sig.
Fast tittar man i vilken normalstor dagstidning som helst inser man att någorlunda kunniga hundägare är det stor brist på, om man ser till antalet hundattacker.
Jag är helt för kastrering av hanhundar i större utsträckning än som sker idag.