Hingst som lämnar gula avkommor??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Schasa
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hingst som lämnar gula avkommor??

*harkel*
ID-kontrollanten påpekar att leverfux inte är någon vedertagen färgbenämning, utan bara en beskrivande benämning. Vid ID-beskrivning av häst ska detta inte användas, utan där använder man ljus fux, mörk fux eller "bara" fux.

Det är bland annat en av frågorna ja ställde i mailet till dom så vi får se ;)

Hur har det gått? Har du fått svar?

En kompis till mig har också mailat den hingsthållaren men inte fått svar, skulle vara kul att veta! :D

kl

Ny gulbrun godkänd hingst i Zangersheide; Cream On Top. Han är en KWPN-hingst e. Concorde -Roven xx - Gran Corrado.

Ja det kan ju mycket väl vara så, TYVÄRR! :cry: Älskar den färgen! :love:

Antar att min dröm om en svart häst med vit man & svans går i stöpet med detta! ;):D (Gäääärna bläs & 4 vita ben också! :d)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 972
Avel Leker lite med tanken att låna magen av ett sto jag är väldigt förtjust i, men då jag själv är liten vill jag att avkomman absolut inte...
Svar
8
· Visningar
1 354
Senast: Gimlan
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 665
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 960
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023