Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Half moon
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hingst 09 vilka funderar ni på att använda?

Ja Faxen skulle jag vela betäcka "min" Alice med , dels på grund av att de tränat mkt ihop, jag har varit med & pulat med honom som unghäst osv men jag vägrar gynna hans ägare.

då vet du hur han är som häst då ;)
det skulle jag bra gärna vilja veta då jag funderar på honom. :bump:

I en annan tråd vill hon använda en Frieser..
Fast hon kanse har många hästar? :idea:

Ja, så kan det ju vara!:)
Annars är det nog snart dags att först bestämma vad man ska ha fölungen till och sedan leta hingst.:idea::laugh:

*KL*
Hade jag inte sålt mitt fölsto idag hade jag nog bokat enjoy lavec eller möjligen någon av de nya topp stammade hingstarna från USA.
Men drömmen är att få en svart stor hingst efter Flambeau des Pins den hästen älskar jag verkligen vilken otroligt fin häst:love::love::love:.

då vet du hur han är som häst då ;)
det skulle jag bra gärna vilja veta då jag funderar på honom. :bump:

Relativt trevlig, avslappnad men en "klump".
Travade 1.25 som 1,5 åring i Oktober men gårdskarlen "störde" med traktorn annars hade han visst gått snabbare ( enligt dåvarande unghästränaren).

Vet inget mer om honom nu som äldre mer än det man ser på TV:n( förutom att han fått ny skötare för 3:e gången).

Relativt trevlig, avslappnad men en "klump".
Travade 1.25 som 1,5 åring i Oktober men gårdskarlen "störde" med traktorn annars hade han visst gått snabbare ( enligt dåvarande unghästränaren).

Vet inget mer om honom nu som äldre mer än det man ser på TV:n( förutom att han fått ny skötare för 3:e gången).

ja, han var ju rätt stor, såg på hans hemsida ;)

Kl.
Nu är hingst bokad till båda mina ston. Båda går till Blue York Yankee. Var och tittade på honom och han var mkt fin.
Är det fler som har bestämt sig än?

Visst e han fin :love: tror inte jag betäcker mitt sto i år... Men om jag skulle gjort det så hade hon gått till honom.. hoppas han står i Sverige 2010

Nej, har inte bestämt mig. Kommer nog att välja en av
From Above
Sugar Trader
Orlando Vici
Revenue

Just nu lutar det åt From Above :)

Lena blev bokad till Quite Easy US. Jag har velat massor innan jag bestämde mig.

Jag vet hur det är. Velade fram och tillbaka. Var och såg flera hingstar live. Det som gjorde att jag bestämde mig var både att se hingsten och priset. Sedan passade han bra på båda mina ston.

Vi kommer betäcka ett sto(e: Pearsall hanover) med Smok´n Lantern och det andra stoet (e.Malabar cirkle ås) vet vi inte riktigt. Det tredje stoet (e.Big spender) ska nog inte ha flera föl nu.

Senast ändrad:

kl

Vad skulle ni välja för hingst till denna tös?
Blue Bahia

Avgifter upp till 80.
Bahia själv har ju dragit ihop kvällshavren. Är snäll och har lämnat bussiga avkommor. Dom har varit långbenta.
Den sista hon har, efter Lindy Lane är en dröm att se på.

Tips mottages! :D

AM

Vad kostar Sugar Trader?

Nån som har förslag till sto efter Spotlite Lobell - Nordin Hanover??
Gärna med mildare humör...

Sugar trader kostar 2000kr vid semin och 19000kr vid lev.föl.

tack!

du kanske vet vad Super Photo Kosmos kostar med?

Super Photo Kosmos kostar 3000 + 19000kr!

Vårt sto Västerbo Divine går till Echo! STAMTAVLA

Till Blue Bahia kanske detta kan vara ett alternativ STAM Titta på startprocenten på den första italienska kullen!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Knappt ett par månader in på årets avelssäsong har SWB berättat vilka hingstar som är mest använda så här långt.
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
588
Senast: Bison
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix

Omröstningar