Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tigerfisken skrev:
_Erik_ skrev:Okej, haha... hade ju vart fränt att ha en hejjarklack som man aldrig träffat haha...
Ja, så blir det när man plötsligt fegar, men jag gjorde ett försök, när du red förbi mot kossorna,start av herdwork...fick genast en svart blick av min dotter...
Oj,man får ju nästan skämmas för bilderna .. haha..men bilden på oss "inne " i flocken var väldigt fin...
Ha, det är jag som skall skämmas...men min uråldriga kamera...jag sa ju att dottern hade bättre, så var så god:http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view¤t=_ERIK_polebending.flv
Poolbendingen va ju kul, red nog sämst av alla skulle jag tro... men det var jäkligt kul !!! Nej, nej...inte va ni sist, 58,92 (1,93 fr 6an, så 7e plats)fick jag din tid till om jag nu skrev rätt från tavlan och det fanns de med mer tid...så du är på G även i denna gren.. Och roligt verkade ni ha..
...Bilden på poolbendingen va också väldigt fin... det va på upploppet
Colonels_king skrev:hehe, jag tyckte att han såg ut som ponnyexpressen...
Jag har några bilder på nr 15 (sheza) när hon rider min häst i pleasure!!!.. jag red hennes häst i samma klass. Vi bytte nämligen häst så jag lägger ut lite bilder i morgon när vi tankat över dem..
Jag är jättestolt över King. Han var jättecool för att vara ute på en tävling första gången, Han stog i hagen vid vattenkranen, där vägen från campingen gick upp till utställningspmrådet. Han stod precis i hörnet, en fux ifall det var någon som såg honom...
Vad tycker ni om kvaliteten på tävlingen i år?
BonRaiz skrev:_Erik_ skrev:Okej, haha... hade ju vart fränt att ha en hejjarklack som man aldrig träffat haha...
Ja, så blir det när man plötsligt fegar, men jag gjorde ett försök, när du red förbi mot kossorna,start av herdwork...fick genast en svart blick av min dotter...
Oj,man får ju nästan skämmas för bilderna .. haha..men bilden på oss "inne " i flocken var väldigt fin...
Ha, det är jag som skall skämmas...men min uråldriga kamera...jag sa ju att dottern hade bättre, så var så god:http://s79.photobucket.com/albums/j155/BonRaiz/?action=view¤t=_ERIK_polebending.flv
Poolbendingen va ju kul, red nog sämst av alla skulle jag tro... men det var jäkligt kul !!! Nej, nej...inte va ni sist, 58,92 (1,93 fr 6an, så 7e plats)fick jag din tid till om jag nu skrev rätt från tavlan och det fanns de med mer tid...så du är på G även i denna gren.. Och roligt verkade ni ha..
...Bilden på poolbendingen va också väldigt fin... det va på upploppet
Okej, kan inte se bilden(erna).ja roligt det har vi, det kan jag lova... Shaggy var skittrög och slö på framridningen... så jag ställde mig i skuggan och bara lät honom stå där...sedan skrittade jag lite innan start. Och jag tänkte- hur f*n ska detta gå. Men när vi kom in på banan och han såg pinnarna så spände han upp sig och verkligen ville springa....
lakrits skrev:Vad heter erat företag? Jag var säkert och kika.......
Du kan väl PMa om du inte får eller vill lägga ut det här..