Ponnyryttaren_
Trådstartare
Vad gör man när hunden "hetsäter" något medans man är ute? Ex, den hittar skit eller annat 'mumisgt' som den börjar bearbeta, man ropar på den och då slutar den tugga och inhalerar allting istället. Går man efter hunden så äter den så länge den bara hinner och springer iväg i sista sekund innan man får tag i halsbandet eller kompletterar detta med att bära iväg det sista och antingen äta i farten eller äta en bit bort så dom hinner äta upp...
Vad gör man? Vet inte om det finns en tråd om detta, men vet verkligen inte hur jag ska söka : P
Jag har morrat åt den eftersom den hör mig, ser mig, vet att jag vill ha in den och skiter fullständigt i det och fortsätter glufsa i sig. Om jag vänder på det, istället erbjuder något åt den utan att skälla på den, så känns det som att den kommer att helt käckt äta upp och komma efter desserten... : P
Vad gör man? Vet inte om det finns en tråd om detta, men vet verkligen inte hur jag ska söka : P
Jag har morrat åt den eftersom den hör mig, ser mig, vet att jag vill ha in den och skiter fullständigt i det och fortsätter glufsa i sig. Om jag vänder på det, istället erbjuder något åt den utan att skälla på den, så känns det som att den kommer att helt käckt äta upp och komma efter desserten... : P