Henra Easyline

Marita73

Trådstartare
Jag är ute efter ett "nytt" släp och funderar på ett Henra Easyline.

Har endast b-kort och det jag tittar på ligger perfekt i total- och lastvikt för mig.

Finns det någon här som har erfarenheter av detta släp? Jag har inte hört något om det alls tidigare, vare sig positivt eller negativt.

Jag är ute efter ett "nytt" släp och funderar på ett Henra Easyline.

Har endast b-kort och det jag tittar på ligger perfekt i total- och lastvikt för mig.

Finns det någon här som har erfarenheter av detta släp? Jag har inte hört något om det alls tidigare, vare sig positivt eller negativt.

Fautras har väl köpt upp märket vad jag vet ? http://www.henrasverige.se/

Min erf av Henra tidigare modeller är sådär ang kvalitet .

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 682
Senast: Murray
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 925
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar