Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte frågan.Nu är dom på gång och en av dom invigs nästa vecka. Denna ska innehålla en toastol, helkroppsspegel, magasin och nagellack. Visst får vem som helst gå in där och göra sina
![]()
Det brukar ju vara skyltat "Dam", "Herr" eller Funktionshinderskylten. Här blir det då skyltat "Hen". Då påstår jag att vem som helst får gå in där o använda den eller är det bara Hen människor som får gå in därJag förstår inte frågan.
Det är en vanlig toa alltså? Oavsett kön?
På jobbet har vi toa utan könsuppdelning. Vad är problemet menar du?
Sanitetskorg kan finnas ändå..En toalett där det varken finns sanitetskorg eller kiss på ringen ?
*duckar*
Det ligger förslag ute i vår kommun med att avköna toaletter. Jag antar att det innebär att de inte kommer att vara märkta med könstypiska silhuetter utan vara gemensamma för könen. Jag befarar att det kommer att bli snuskigare ( läs mer piss på ringarna) än damtoaletterna på de könsindelade. Den som lever får se...Nu är dom på gång och en av dom invigs nästa vecka. Denna ska innehålla en toastol, helkroppsspegel, magasin och nagellack. Visst får vem som helst gå in där och göra sina
![]()
Det brukar ju vara skyltat "Dam", "Herr" eller Funktionshinderskylten. Här blir det då skyltat "Hen". Då påstår jag att vem som helst får gå in där o använda den eller är det bara Hen människor som får gå in där![]()
Det ligger förslag ute i vår kommun med att avköna toaletter. Jag antar att det innebär att de inte kommer att vara märkta med könstypiska silhuetter utan vara gemensamma för könen. Jag befarar att det kommer att bli snuskigare ( läs mer piss på ringarna) än damtoaletterna på de könsindelade. Den som lever får se...![]()