Hemsidemenyn!

sweet_knorven

Trådstartare
Jag behöver hjälp! Hur ska jag göra för att få själva utformningen menyn mer spännande, så att man förstår att det är en meny samtidigt som det ska passa in till resten av layouten? Förslag på Fonter osv. Jag kan ju alltid göra en bild och ha som länk, behöver ej vara text.

Obs! Sidan är def. inte klar ännu...

Sv: Hemsidemenyn!

Ja, det beror ju helt på hur resten av sidan ser ut...
Men man bör väl i alla fall placera den till vänster om eller ovanför inehållet, avskiljt från det andra, och sen kan det nog inte vara så svårt att fatta att det är en meny om du har enskilda text-stycken med t.ex. "Start", "Kontakt" osv...

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 265
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 794
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård