Hemmagjorda sadelhängare

Min sadelkammare är fortfarande (efter två år...) utan sadelhängare och jag börjar ledsna på att sadlarna bor på pallbockar. Ni som har byggt egna sadelhängare, kan ni inte visa och berätta? Jag funderar på att snickra ihop några enkla men funktionella och vill ha lite inspiration.
Vet inte riktigt var jag har bilderna på min sadelkammare, men här är en länk till ett i lägg där det syn lite iaf.
Snackistråd eget stall/egen gård
Mina sadelhängare är väldigt stabila, och sadeln hänger mkt bra, men troligtvis för att de följer sadlarna.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 939
Småbarn Vi börjar nog känna att vår dotter är redo för att prova någon mer uppstyrd fritidsaktivitet. Både för att få in mer rörelseglädje i... 2
Svar
26
· Visningar
1 697
Senast: nejlica
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 094
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
989
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025