Hemmagjorda sadelhängare

Min sadelkammare är fortfarande (efter två år...) utan sadelhängare och jag börjar ledsna på att sadlarna bor på pallbockar. Ni som har byggt egna sadelhängare, kan ni inte visa och berätta? Jag funderar på att snickra ihop några enkla men funktionella och vill ha lite inspiration.
Vet inte riktigt var jag har bilderna på min sadelkammare, men här är en länk till ett i lägg där det syn lite iaf.
Snackistråd eget stall/egen gård
Mina sadelhängare är väldigt stabila, och sadeln hänger mkt bra, men troligtvis för att de följer sadlarna.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 026
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 715
Senast: Ninnurur
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 555
Senast: Claraclara
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
693
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka