Hemmafållan

Sv: Hemmafållan

Men SIF har jag språkats vid med flera gånger och de säger att de kommer att rapportera hästar med äldre hästpass senare. Men senare verkar inte inträffa. Fast jag kanske ska kolla först!

Gör det nu!

Nämen nu mailade jag avelskansliet i stället för bara SIF. Fick världens gulligaste svar och nu är det ORDNAT! Står numera som ägare till min häst! Yippeeeee :bump::bump:

Jag har också fått svar från avelskansliet. Dom har tagit bort det felaktiga regnr på mig, eftersom jag hade två...
Kollade i min "fålla" nu också och där ligger nu mina hästar!!! wiiiieee :bump:
Dock har jag fortfarande en häst i min exporterad flik, en häst jag aldrig haft med att göra :grin: men ja ja det andra är ju rätt iaf :)

Kvinnan på avelskansliet är snabb och trevlig. Hurra. Nu är alla mina hästar med på hemmafållan. Jag hade tre olika nummer på WF, nu har hon tagit ett satt ditt alla mina hästar.

OA

Ni som uppenbarligen har fungerande WF, fååår jag tigga en liten titt igen???:):) Det är hemskt att vara avelsnörd och sakna WF :devil:

kan ni kolla om Loka frá Skáney är visad? Och om Numi frá Skáney är visad och har fler avkommor än Loka? Och förväntad blup på Brynhildur frá Skáney om det finns?

Har kikat på Loka frá Skáney (f. 1998 är det rätt häst?)

Hon var bedömd till 7.31 totalt.
7.8 för exteriört, 6.99 för ridegenskaper. :)

Ska kolla upp de övriga sen, nu ska jag hem :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 793
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar