Hej alla !

cetzyboy

Trådstartare
Många år sen jag var inne här sist men hittade hit igen nu på morgonen .
Har hunnit skilt mig , barnen vuxit upp och två av dem är utflugna ...tänk vad tiden går !
Har flyttat upp till Norrland och träffat en underbar man som precis som jag älskar hästar och nu har vi 3 st 3-åriga travare som vi haft sen de var 1 , så det blir ett spännande år nu . Min gamla hopphäst finns kvar men efter diskbråck för snart 2 år sen så kan jag bara rida när ryggen känns bra .
Känner igen några nick från förr...kul !!! Tänk vad den här sidan har skapat nya vänner , några av dem jag chattade med förr umgås jag med idag .
Ville väl inte så mycket bara säga HEJ !!
//Cetzyboy

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 229
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 982
Senast: Edla
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 841
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka