gul_zebra

Trådstartare
Pikko har blivit psykad tror jag bestämt... Se själva!

dsc05721_orig_SE.jpg

dsc05732_orig_SE.jpg

dsc05733_orig_SE.jpg

Snygg fågel va? :D

Sv: Hehe

Naaaaaaaw vad söt! :love:

Fåglar kan då vrida och vända på sina kroppsdelar hur som helst. Mina kompisar hade svårt att förstå hur min gamla undulat Pelle kunde vrida huvudet bakåt och dessutom SOVA i det läget! ;) Hihi, också är då så söta när de kliar sig som hundar bakom "örat"! Ååh, vill ha en tam fågli igen!

Hehe du kan sno Pikko om du vill ;) Alla utom jag är typ rädda för henne för hon bara bits, hårt :P Jag är mest bara grymt irriterad på allt satans skrik :crazy: :D

Haha, jag tror jag avstår för den här gången! :D
Du har ingen tam, snäll och kelig - gärna stor - sak som jag kan stjäla istället? :idea: Vill så gärna ha en gultofsad kakadua men dom kostar tamejtusan mer att köpa än shettisen kostade! :eek:

Har dessutom redan en undulat-ragata här hemma, ena stunden är hon sååå snäll och söt när hon sitter på fingret. Men rör man sig så är hon snabb att bita fast. Förra ägarna har "psykat" henne (barnfamilj) med att sticka fingrarna genom gallret odyl. Så hon verkar vara skadad för livet.. :cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 000
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 761
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 330
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 605
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V