Hea ritten

Shaggy

Trådstartare
Jag funderar på om det är jag som är blind eller har inte ryttarmeddelandet kommit ut på hemsidan som lovat. I proppen står det att det ska komma senast den 13 april men jag har tittat flera gånger nu under helgen utan att hitta det.

Sv: Hea ritten

Tack för svaret :bow:.
Skumt att de inte lagt in det på den länk de har i proppen på sin egen hemsida :confused:

Jag såg det men jag har tidigare tittat på Filipstadsbygdens hemsida och läst proppen där. Där har de en länk som sägs leda till ryttarmeddelandet men det finns inte.

Tyvärr har det inte kommit ut på klubbens hemsida än, pga den som ansvarar för den hemsidan varit bortrest. Men det ska komma där också och det kommer ses över inför A9-ritten.

Kan slänga in att jag lagt ut lite kartor inför Hearitten (rittkarta, områdeskarta m.m.) på distansivarmland.se
Så håll till godo där. Ses på lördag :)

Jag tror nog att ALLA hade en trevlig dag! Det är alltid lika kul att ha med gänget från Filipstadsbygdens Ridsällskap att göra :love: alla funktionärer är så góa och gláa(ursäkta värmländskan) ;).

Dessutom var tävlingsområdet i år mycket bättre och större. Vilområdet med stooora, höga plåttak över var kanon! 2 st var 40 m långa och 1 st var 50 m långt. Det kommer nog väl till pass både vid regn och sol.

Förhoppningsvis kommer det många fler till A9-ritten! Det behövs med tanke på allt jobb som läggs ner inför varje tävling.

Gimmick & jag kommer iaf tillbaka! Han tyckte det var toppen med åtminstone 2 brunstiga ston "runt benen" och längtar därför redan tillbaka :devil: .

/Anne

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 511
Senast: Hazel
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
844
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
733
Senast: Cavallo
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 155
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar