Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi betalar 59 kr för en burk.
vi betalar 59 kr för en burk.
Lovade juh lite mer info om muslin,här kommer innehållet.
25% Korn
25% Lucern
10% Havre
5% Vetekli
3% Majs
1% Lin
0,90% Sojaolja
0,6% Sockerrör melass
Kollade även på säcken när den köptes och min är hållbar tills December.
vad kostar den? hur många kilo? vad heter märket?
Jag blev ju jättenyfiken nu ju
På tal om biotin. Jag tycker att ÖB biotin är helt suverän.
Synd att det var havre i.
Behöver havrefritt till min lilla madame.
Du kan kolla på Obs stormarknad de har Hippo foder som faktiskt är riktigt bra priser på.
De har också havrefritt som du önskar, om jag inte minns fel kostar det ca 130 kr för en 25 kg säck, om jag inte minns det också fel.
Bra är ju också att man kan dra COOP:s kort och få rabatt när du handlat för en viss summa, men det går ju fort när det gäller sådant foder. De har ett ganska stor sortiment och faktiskt riktigt bra priser på mkt inom hästeriet. Bl a fina täcken.
vad kostar den? hur många kilo? vad heter märket?
Jag blev ju jättenyfiken nu ju
Du kan kolla på Obs stormarknad de har Hippo foder som faktiskt är riktigt bra priser på.
De har också havrefritt som du önskar, om jag inte minns fel kostar det ca 130 kr för en 25 kg säck, om jag inte minns det också fel.
Bra är ju också att man kan dra COOP:s kort och få rabatt när du handlat för en viss summa, men det går ju fort när det gäller sådant foder. De har ett ganska stor sortiment och faktiskt riktigt bra priser på mkt inom hästeriet. Bl a fina täcken.
Lovade juh lite mer info om muslin,här kommer innehållet.
25% Korn
25% Lucern
10% Havre
5% Vetekli
3% Majs
1% Lin
0,90% Sojaolja
0,6% Sockerrör melass
Kollade även på säcken när den köptes och min är hållbar tills December.