Och många inte fullt så dyra som beskrivs passa bra till ridskolor, nybörjare etc.Jag tror du helt missförstår vad marknadspris är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och många inte fullt så dyra som beskrivs passa bra till ridskolor, nybörjare etc.Jag tror du helt missförstår vad marknadspris är
Något sådantSå du letar egentligen inte häst, men kan tänka dig att ta en trevlig varmblodig ridhäst för 35 000 om det erbjuds?
Och många inte fullt så dyra som beskrivs passa bra till ridskolor, nybörjare etc.
Tycker du estniska, lettiska hästar är dåliga?Importerade från ett käckt land, ofta österut..
En bra ridskolehäst är i dina ögon svindyr.
Tycker du estniska, lettiska hästar är dåliga?
Köp en sån då. Klart.Och många inte fullt så dyra som beskrivs passa bra till ridskolor, nybörjare etc.
Bra ridskolehästar kostar.Och många inte fullt så dyra som beskrivs passa bra till ridskolor, nybörjare etc.
Köpte ett kallblod utbildad lätt B för 45000 den fick genast fång i olika omgångar och dog, helt onödigt att köpa den var det. Man kan ju undra hur mkt sjuk den varit innan. Smal som en pinne var den när jag köpte den.Bra ridskolehästar kostar.
Vet en D ponny som är till salu nu. Född -12 okänd härstamning, pigg och känslig men hoppar snällt. Pris 59'.
Nu passade den ju inte så en som passar ligger högre.
Vad sa veterinären vid besiktningen?Köpte ett kallblod utbildad lätt B för 45000 den fick genast fång i olika omgångar och dog, helt onödigt att köpa den var det. Man kan ju undra hur mkt sjuk den varit innan. Smal som en pinne var den när jag köpte den.
Köpte ett kallblod utbildad lätt B för 45000 den fick genast fång i olika omgångar och dog, helt onödigt att köpa den var det. Man kan ju undra hur mkt sjuk den varit innan. Smal som en pinne var den när jag köpte den.
Köpte ett kallblod utbildad lätt B för 45000 den fick genast fång i olika omgångar och dog, helt onödigt att köpa den var det. Man kan ju undra hur mkt sjuk den varit innan. Smal som en pinne var den när jag köpte den.
Den hästen kom från en hasthandlare som köpt den utomlands. Har köpt flera hästar efter det av inhemsk uppfödare och ingen av dem har haft några mystiska fel.Menar du att du lastar fd ägaren för att den hos dig fick fång tre gånger??
Det är djur - inga maskiner.
Den var helt galen, åt hö som ett afrikabarn och lite rundare blev den ju. Vet inte vad det var med den, verkade helt utsvulten varje dag.Hur tänker du att hästen fick fång efter att du köpt den? Gödde du upp den för snabbt så att den fick fång p g a det?
Fast även inhemska hästar kan få fång, så inget konstigt med det. Nackdelen med att köpa från hästhandlare är att de inte vet så mycket om hästen, då de knappt hinner lära känna den innan den är såld.Den hästen kom från en hasthandlare som köpt den utomlands. Har köpt flera hästar efter det av inhemsk uppfödare och ingen av dem har haft några mystiska fel.
Den hästen kom från en hasthandlare som köpt den utomlands. Har köpt flera hästar efter det av inhemsk uppfödare och ingen av dem har haft några mystiska fel.
Varför låta hästen få fång i flera omgångar?Köpte ett kallblod utbildad lätt B för 45000 den fick genast fång i olika omgångar och dog, helt onödigt att köpa den var det. Man kan ju undra hur mkt sjuk den varit innan. Smal som en pinne var den när jag köpte den.
Är du ett troll eller?Alltså är det här en trolltråd, eller? Börjar mer å mer låta som det...
Bra hästar kostar pengar. Speciellt om det är raser med en efterfråga (ie ofta halvblodstyp) utan nämnvärda olater, passande temperament och vettig utbildningsnivå (om man inte vill göra jobbet själv). Vill man skrota runt i skogen funkar liksom en ridtravare för 10'. Förstår liksom inte vari kärnfrågan ligger? Att ingen SKÄNKER bort en vettig häst?
Den var helt galen, åt hö som ett afrikabarn och lite rundare blev den ju. Vet inte vad det var med den, verkade helt utsvulten varje dag.
Gav den normal mängd mat kanske inte din kunskap är så hög?Och då gav du hästen mer och mer mat? Låter som att dina kunskaper om fång och utfodring av hästar är låg.