I
Itaa
Va iväg på clinic för ett tag sen med min foderhäst å fastnade direkt, western är nått jag vill träna å hålla på med, planerat att köpa häst till våren och skola om mig riktig. Min fråga är dock vad jag ska köpa för häst, klart de beror på vad jag ska hålla på med men till början blir de nog mest pleasure. Men frågan är ska jag köpa en häst som kan mycket som kan lära mig eller ska jag köpa en häst som vi kan lära oss tillsammans?
Jag kan inte lägga ut hur mkt pengar som helst och har 4 mil till närmsta ridhus vilket gör att de blir mycket träning i skogen och mycket skogsridning...Jag är just nu frälst i tinkerhästar är de någon som har erfarenhet av dom?? de snurrar tankar i huvudet så jag vet varken ut eller in...nån som har nått tips kanske..
Jag kan inte lägga ut hur mkt pengar som helst och har 4 mil till närmsta ridhus vilket gör att de blir mycket träning i skogen och mycket skogsridning...Jag är just nu frälst i tinkerhästar är de någon som har erfarenhet av dom?? de snurrar tankar i huvudet så jag vet varken ut eller in...nån som har nått tips kanske..