Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se svaret till Snuffsan.Var har du någonsin fått något annat ifrån
Alltså, kan jag sammanfatta det så här?
Du skulle ha kvar dina lättklasshästar och tävla lätt klass med dem även om du inte hade råd att tävla svår klass?
Ja varför skulle jag inte ha det??
Och att du skulle behålla dina lättklasshästar även om ekonomin skulle göra att du var tvungen att sälja svårklasshästarna?
Ja varför skulle jag inte ha det??
Hur många hästar har du egentligen?
Nej, inte alls. Jag bara läser vad du skriver. Det som du tänker runt omkring det kan jag ju inte läsa. Jag ser inte på saken på något särskilt sätt alls, jag bara undrade om du verkligen menade vad du skrev. Och det gjorde du tydligen inte.du plockar ju bara ut vissa dmeningar i sammanhanget som passar ditt sätt att se på saken.
Det här betyder fortfarande att du inte vill ha hästar _alls_ om du inte tävlar svår klass. Men nu så var det ju inte så. Och det tycker jag är bra att få fram.Nej jag vill inte ha hästar och inte tävla svår klass ,
Alldeles för många. Särskilt i Islandshästvärlden. Men jag har sett det i Dressyrvärlden också. Varför tror du annars att sadlarna får sina namn efter kända ryttare och hästar?Vem väljer sadel efter mode?
Man kunde ju önska att det var så. Tyvärr så gäller det bara bland de riktigt erfarna.Sadel köper man efter användningsområde och hästrygg.
Tidigare i tråden.Men VAR läste du att hon skrev det??
Det förvånar mig mera att du inte förstår på vilka grunder jag drar mina slutsatser. Grunderna står i tråden. Och jag trodde faktiskt att du skulle kunna hänga med i svängarna.Tycker du inte att du drar väldigt konstiga slutsatser nu?