F
fio
Nej, därför att du inte skulle vilja ha hästar alls om du inte skulle kunna tävla i svår klass. Det skrev du ju själv litet längre upp i tråden.På vilka grunder anser du dig veta att jag bara har hästar som tävlingsmaskiner
För att jag tävlar i svår klass??
Nej det skrev jag inte, jag skrev att jag inte tänker tävla lätt klass med svårklasshästarna, har jag inte råd att tävla i svår klass som ämnet faktiskt handlade om så hade jag INTE tävlat alls utan bara ridit hemma.
Men du tolkar det ju bara efter ditt eget inskränkta huvud.
Som t.ex. Paula Törnqvist, som föder barn med planerat kejsarsnitt bara för att inte missa en tävling.
Hade du känt Paula hade du oxå vetat att så var inte fallet men du är väl en sådan som läser tidningarna och tror på allt som skrivs där.
För övrigt fanns det ingen tävling för Paula att missa det året - 01 eftersom hon ändå inte var aktuell för EM.
Sitt andra barn som föddes detta året togs oxå med kejsarsnitt och av samma anledning jag inte tänker basunera ut här på nätet. OCh inte fanns det heller detta året någon tävling för PAula att missa eftersom Edmund går hemma och är pensionär.
Dom som Paula vill skall veta anledningen vet redan varför och av någon konstig anledning så är det inte DU
/fio som has left the building och även denna tråd for good this time...