Om du verkligen tror att det är så på riktigt, så har DU inte förstått. Och det säger mer om dig än om mig. Märker du verkligen inte att jag gör mig dum för att få dig att förklara ordentligt så att ingen på riktigt skulle tro vad jag påstod att jag trodde?Jo men eftersom inte din kloke gode vän IU förstår så speciellt mkt även om hon skryter om sin höga IQ så kände jag mig manad till att förklara så hon förstod vilket hon faktiskt gjorde till slut.
Detta är ett ÖPPET forum. Många, många, läser här utan att skriva. Jag ville inte på något vis att det skulle kunna råda några som helst tvivel om vad du menade eller hur du skulle göra. De som omedelbart förstod vad du menade måste antingen känna dig sedan förut eller ha läst mycket om och av dig här på forumet.
Det är rent språkligt mycket oklart vad det du skrivit betyder. Att du sedan surnar till och blir ohövlig förvärrar faktiskt saken ytterligare. Det ger ju anledning att undra hur du verkligen är.
Frågan är hur mycket DU har läst. Jag har förekommit på många ställen här, i många sammanhang och väldigt, väldigt länge. Om du hade läst mycket av mig tidigare, så hade du blivit oändligt misstänksam mot mina frågor och som du tyckte ovilja att förstå.Jesus gud , Du har nog inte läst mkt på detta forumet
Jag ville att du tydligt och klart skulle beskriva hur du skulle hantera en ekonomisk knipa. Men jag fick bara en massa andra svar.