Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där fixar du De svåra är att lära om sig till att läsa lagtext och lära sig tyda vad som egentligen står där
Men har man kommit in i tänket , så är de fascinerande vad några rader kan innehålla .
Minns när jag började de bara snurrade i skallen men väl inne i tänket så är de lika lätt som att läsa vanlig text.
det är de mellan raderna som är de viktiga .
lycka till
Säger som gubbtjyv: Det där fixar du galant!! Efter ett tag sitter det som smäck,man nöter liksom in det iom att man jobbar med det vareviga dag! Å från att inte riktigt greppa o förstå så blir det till slut liksom ganska självklart oxå! Vet iofs inte hur länge du jobbat,men efter 30 år sitter det iaf
Du är go du!!! Jo, jag jobbar hårt med andningen och försöker "glömma" att det är en examination och försöker ta det som en vanlig uppgiftahaaa ja men då är de ju inte texterna som är problemet egentligen utan de gammla hederliga examinations nerverna som slår till.
då får du intala dig själv att du kan ju och andas lätt o säga men fan så svårt o göra .
men nu är de ju inga problem , är fullt övertygad om att di fixar de om inte lätt som en plätt så dock fixae du de ....
Ha ha ha, jag hade inga problem att gissa redan på första gåtan. Du håller mig med jobb och ser till att statskassan får än mer kostnader att bita i ...tror sjutton att det behövs nykterhetskontroller och trafikböter i övrigt så det inte ska gå käpprätt åt...que balettdansör med den här kroppen som mer är ett kassaskåp
måste erkänna jag blir lätt förtvivlad o väldigt konfunderad över gissningarna
yrkesmördare suck , ja som är snällare än Nalle Phu om man inte retar mig
nää mina damer , använd era hjärnceller , ni borde kunna lista ut de genom ledtrådarna .
ledtråd till då .... har med stor sannolikhet sett alla er någon gång i min yrkesroll livs levande o många av er har nog haft lite lätt med fjärilar i magen då
bara o lägga ihop aaltihop