”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3

Du får tala om för Trullan att Tomten kanske ser henne och då ryker julmorötterna....

Men snälla nån, nu är det stora hjärnsläppet ett faktum! Jag har sullat bort min profilbild och får inte dit den igen dessutom kan jag inte byta avatar, fattar inte hur man gör :eek: HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!

:banana::banana: då vet du numera att du kan ta hand om dig själv då:)

va tråkigt men ge int upp. De är en stark märr du har och jag misstänker du får de där problemen när de blir för lånt emellan gångerna.

De var ju ett tag sedan du red om jag minns rätt . Enda raka tror jag är att du får jobba henne mera framför allt oftare .

Behöver inte vara något märkvärdigt , hellre ofta o korta stunder än tvärtom.

och när de går bra , sluta oavsett om de gått fem minuter bara. räcker med några varv på stallplan så länge hon gör som du vill.

DEär lite jobbigt med starka märrar men de blir finfina hästar när man kommit över saken.

ge inte upp , svär lite o spotta i nävarna , du fixar de här :laugh:

ja är ett skit när inte kroppen vill men du har ju en händig gubbe , han får göra en skoteroverall med inbyggd värme i ju :idea: så tar han patent på den o blir miljardär o alltihopa:laugh:

Etotal säljs på G-gården för 189 kronor burken och används till minkar, men det är väl det du har där hemma :angel: Använde det till Winnie förra vintern när hon fick pälsätare och det funkade finfint. Burken är dessutom stor och räcker länge, få se om hon får tillbaka otäckheterna i år. Huvva, men då har vi medel kvar.

Gubben har varit iväg och besiktat min bil och den gick rakt i genom, det gillar vi skarpt :D

Dessutom har vi nu hö och halmbollar hemma så nu klarar vi oss till nästa år, skönt!

Men snälla nån, nu är det stora hjärnsläppet ett faktum! Jag har sullat bort min profilbild och får inte dit den igen dessutom kan jag inte byta avatar, fattar inte hur man gör HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!

Jag vet inte ens hur man får in en avatarbild så jag kan ingen slarva bort :angel:

*Tar ett stadigt tag om trullans huvud. Stirrar henne stint i ögonen och hötter med fingret
_hörredu Trullan, nu är du så god och lufsar en runda utan tjafs med lobell annars (här följer barnförbjudna hot om höghoppsträning, rakbana med tryckvagn i 1,13 tempo och allehanda rusktigheter)"

Så där! indragna morötter till jul som grädde på moset så ska du se att hon går perfekt imorgon:rofl:

sådant där är alltid trevligt :laugh: då kan man unna sig något gott istället för att göda bil mecken.

verkar som alla bunkrar upp till helgerna rejält , ja med hästmaten menar ja:laugh:

2 storbalar hö hämtade jag idag o havren nästa vecka , har ju bara 2 mil till granngården .

Man går in i kontrollpanel. Till vänster finns det roliga knappar att latjja med.

tryckvagn o 1.13 tempo , hur ska Lobell kunna bära hem hästen då , :laugh:

Jo jag vet vart man går in men jag får det inte att fungera :mad: Det står Invalid file när jag försöker byta!

Gör den mindre och spara om. De får inte vara för stora se

Känner ni igen mig förästen?

Senast ändrad:

Vilken söt avatar du har då :love: Hur förminskar man då?

Öppna bilden i tex paint. Klicka på bild
ändra storlek tills den på din skärm ser ut att vara ca som en tändsticksask.
Spara om och lägg upp.

Men va f*****n, jag blir vansinnig :devil:

Varför ska man vara en teknisk idiot :mad:

Jag ger upp. Får försöka igen senare, grrrrrrrrr!

det ar en ny alg i traden!!11 valdigt sot ar den ocksa..

nu ar ho i ladan, skall bara haula vatten till pallar sa kan det bli kvall.. jag var ju uppe tidigt som en tapeworn idag, och har bara snusat 30 minutes total.. inte nog.. sa skall gora pankakor och sen sova.. jaja jag vet en dag fortidig, who gives a ermm just det ja..
sa jag aterkommer igen..

Jag ska också strax bege mig och natta hästar. Svinkallt så jag har tiggt skjuts av min far som ändå passerar mig efter arbetstiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Passar på att starta upp en ny tråd. Tror att det är en bra idé att presentera sig kort i första inlägget, det var ett tag sedan...
79 80 81
Svar
1 606
· Visningar
139 378
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
121 200
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar