Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
Oj oj oj ..Här har jag missat att läsa några dagar...och som straff man får sitta hela natten för det går ju inte att sluta. Men i slutänden känns det som belöning iaf
Ni är ju helt otroliga på att skriva
Grattis till alla som ska grattas
Beklagar till er som har det tufft
Stocksadel har jag oxå ..astung (om man får säga så) fr Börjes men man sitter ju jättebra och säkert i den, så jag ser det som ett styrkepass att bära och sadla på. Jag är inte heller direkt någon flugviktare.. så man tror ju hästen ska gå på knäna
..men det verkar inte vara något problem.
Voff: Jag känner hur skönt jag tycker det är numera att ha eget stall utan en massa tjafs. Jag kan ju alltid sms:a mig själv.. eller maken isf och tycka till, och sen pussa och krama pållarna och säga förlåt..
Du ska väl inte behöva ha klump i magen för en sån här grej. Du har ju inte slaktat hästarna precis...
Nej, tänk om världen utanför kunde vara som i denna tråden.
Vad lätt allt skulle vara då
Just nu har jag lite dåligt samvete.. jag har inte ridit på ..ja säkert 1 vecka.
Kyla är inte min grej riktigt, och blåsten...den kan jag vara utan. Men när det är sol och vindstilla så är det riktigt skönt ändå.
Det är väl fördelen med att vara skogsmulle.. behöver inte träna till något särskilt.
Känns rätt ok faktiskt att sadla på när andan faller på
Ha det gott allihop