Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
Hej alla!
Har nu sovit mina två timmar idag igen...själve f-n att jag inte kan sova!
Har aldrig haft sömnproblem förr,kunnat sova både här o där,sittande,stående,liggande...!Jaja,bara att bita ihop o ut o jobba ikväll/natt igen
Det värsta är att jag glömmer..glömmer allt!!
Så Voff, Inatt fick två av mina hästar ingen natta mat....stackars hästar!! Borde jag sms:a mej själv något surt?
Alltså jag gör så att mina får en del vid intag o sedan natta hö vid 21-22 tiden. Igår när jag hade kvällsmockat så glömde jag helt enkelt att lägga in natta hö till två av dem,klantigt,ja! Tröstar mej med att de får oxå berg av mat,men ändå... Nå,de dog inte!
Med det menar jag att jag som inte ens kan hålla koll på mitt eget,hur i hela friden ska jag kunna hålla koll på någon annans?
Man gör ju så gott man kan,och inte fasen vill man medvetet skada/svälta något djur,eget eller annans?
Nä,du har absolut inte gjort något fel,tvärtom,du kollade ju och hur ska du kunna veta? Hon hade ju kunnat sagt något,speciellt om hon visste att det låg hö kvar i boxen annars är det ju som bäddat för missförstånd!
Nä,där tycker jag faktiskt att hon får be om ursäkt!
Och ja,jag tycker också att man kan ringa,så får man ju en vettig chans att reda ut det hela!