Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det får gärna komma lite snö nu här. Marken är stenhård och det blir halt fläckvis, dock inte i skogen. Lite snö som biter sig fast i marken vore perfekt. Hoppas verkligen kylan håller i sig så man slipper blötelände...men än så verkar det fint!
Hade anmält mig som fotfolk på kurs i akademisk ridning. Var på plats 10 min innan start. Döm om min förvåning när det bara var jag som var där!! Synd att man inte får veta att det är inställt!!!!
Sånt är inte kul! Har hänt mig i arbetslivet några gånger...blivit inbeordrad till möten på mina lediga dagar och inte fått veta att det blivit förflyttat/inställt...jag hade en bit att åka dessutom men dom fick betala för varenda minut
åhh så Herr Kamel haar de stackaren.
Skruvar ni alltså i o ur brodden , när ni ska rida . ??
Har insett att många gör så , men vet inte varför om de nu inte är att de inte ska skada varandra i hagen.
Själv har jag aldrig skruvat i o ur brodd , är nog för lat för de
Nej det var trist....hade sett fram emot detta som en ny "upplevelse" och kanske få lite tips med hem, men så blev det inte......
Det är verkligen lärorikt att gå som fotfolk. Jag har varit det vid ett par tillfällen och det var häftigt. Mycket kunde jag ta med mig i min egen träning hemma.