Hästen ramlade ihop

Sv: Hästen ramlade ihop

Jag har haft en häst i min närhet som la sig ner när den fick panik. Istället för att dra åt andra hållet/frysa/osv la den sig ner. Det var svårt att få bukt med tycker jag, iom att man såg bara lite i blicken på den att "fyyy faaan", sen låg den på backen i princip. Vet dock inte hur det går för den idag då familjen flyttade neråt landet.

Tror inte den åkte i backen pga hackamoret, det vore en väldigt konstig reaktion.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
20 237
Senast: Fibusen
·
Kropp & Själ inatt fick jag sån plötslig attack. låg i sängen o skulle sova -- så blev jag så jätteillamående o konstig i kroppen.. började...
Svar
17
· Visningar
2 095
Senast: vtok
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka