Hästen före ridningen!?

Sv: Hästen före ridningen!?

men då och då får man påminna sig själv om att hästen också är en levande varelse.

Det ska man komma ihåg hela tiden, tycker jag.:confused: :confused:

Man kan inte kommunicera med något som man inte ser som en levande varelse:confused:

Hur menar du där egentligen?
 
Sv: Hästen före ridningen!?

flashlight;7189096 [QUOTE skrev:
Man kan inte kommunicera med något som man inte ser som en levande varelse:confused:
BAAHH!
Jag brukar klappa på bilen när den är snäll o drar tungt i värmebölja utan att bli överhettad som så många nya! SAABar.
De tidigare har även haft namn:angel:
Tror att den hör mig:love: :banana:
 
Sv: Hästen före ridningen!?

Jag har en alldeles fantastisk häst. Han är snygg, ståtlig, genomsnäll, arbetsvillig, cool och lättriden.
Han kan göra precis allt.

Mitt jobb är att inte hindra honom för mycket.
 
Sv: Hästen före ridningen!?

jag har den mest underbara hästen för mig. han har allt som jag vill ha, jag höll nästan på att börja gråta i hagen idag när jag skulle hämta honom för en ridtur. den känslan som infinner sig är som renaste kärlek när man får möta sin häst pigga och glada blick..
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 506
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
518
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 049
Senast: Emro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp