Hästen före ridningen!?

Sv: Hästen före ridningen!?

men då och då får man påminna sig själv om att hästen också är en levande varelse.

Det ska man komma ihåg hela tiden, tycker jag.:confused: :confused:

Man kan inte kommunicera med något som man inte ser som en levande varelse:confused:

Hur menar du där egentligen?

flashlight;7189096 [QUOTE skrev:
Man kan inte kommunicera med något som man inte ser som en levande varelse:confused:
BAAHH!
Jag brukar klappa på bilen när den är snäll o drar tungt i värmebölja utan att bli överhettad som så många nya! SAABar.
De tidigare har även haft namn:angel:
Tror att den hör mig:love: :banana:

Jag har en alldeles fantastisk häst. Han är snygg, ståtlig, genomsnäll, arbetsvillig, cool och lättriden.
Han kan göra precis allt.

Mitt jobb är att inte hindra honom för mycket.

jag har den mest underbara hästen för mig. han har allt som jag vill ha, jag höll nästan på att börja gråta i hagen idag när jag skulle hämta honom för en ridtur. den känslan som infinner sig är som renaste kärlek när man får möta sin häst pigga och glada blick..

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 714
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 615
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 346
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 646
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V