Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min ponny går tillsammans med kor, kalvar och en tjur på sommaren. Inga problem för våran del mer än att i början var jag rädd för korna och ponnyn kom på att hon kunde smita in i koflocken så slapp hon följa med ut
För ett är sedan hade vi en ko och en kalv i samma hage med 2 ston och en valack. Valacken jagade iväg dom så fort dom kom nära och råkade sparka till kalven så den dog.
Hästhantering
För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Foder & Strö Jag har tagit blodprov. Han har kliat sig rätt mycket i manen och en del i svansroten. Han har klarat sig bra med bara insektstäcke hela...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.