Hästar med Chapmanstam

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare snorleif
  • Startdatum Startdatum
Sv: Hästar med Chapmanstam

Jag har ett sto efter Chapman - Maraton född -95 när hon var ung var hon riktigt på tårna har jag hört, idag är hon sansad, hon fick en son i sommras efter Don Primero. Hon är svart 1,74. Hon tävlade msv med placeringar. gick även kvaliten i final. Hon är jätte trevlig och min stora "Drottning" i stallet.
Sedan har jag ett litet 4 årigt sto efter Carte dór - Chapman hon är betäckt med Ludwigs champion, en mysig tjej som jag tror kan bli en härlig allround häst.

Sv: Hästar med Chapmanstam

*kl*

En bekant till mig har fött upp en kille e.Rambo med Pascal som morfar. Världens härligaste häst, social och gosig och lugn och stadig trots att han bara är två år.

DSC_2708.jpg

DSC_2660.jpg

DSC_2740.jpg

/S.

Liknande trådar

Hästmänniskan Visste inte vilken rubrik som passade bäst så moderator får flytta om tråden ligger fel. Jag har efter alldeles för många år och för...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
23 457
Senast: Alexandra_W
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: viltmilla
·
Relationer Jag sitter här och är så himla ledsen, och trots att jag har många nära vänner så är det ingen jag vill prata med för att jag helt...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: anonym_tjej
·
Avel Jag skriver inte ofta på Buke men läser desto mer, på sistone har det blivit många trådar på avelsforumet eftersom att jag funderar på...
2
Svar
24
· Visningar
4 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat