Mariaauto
Trådstartare
Jolly har börjat ta sig ut ur hagen, han hoppar troligtvis, ingen har sett honom, men han är inte lerig mer än vid hovarna så kryper ut gör han nog inte! Stängslet är iaf 130 kanske tom aningen högre. Grejen är att han är precis utanför sin leriga hage för att beta på ängen, eller om han hoppar in i hagen bredvid. Han kommer också när vi hämtar honom, till galopperandes Och han verkar ha en känsla för när man kommer då när vi parkerar bilen brukar han vara inne i hagen och när han ska in så är han utanför. Jag mockar hans box och gör ordning maten där emellan.
ni som har hästar som hoppar, ska tillägga de är BRA med strömstyrka i de dära staketen.. Hur gör ni? Nu är han ju väldigt harmlös som står utanför och betar och möter en när man kommer trots allt gräs. Ska man anvvakta tills de börjar växa gräs och man kan ha honom i en hage med bete? eller ska jag förlänga varenda stolpe så de blir a la hingststaket? För min del känns de lite som onödigt jobb nu när gräset snart kommer med full fart.
ni som har hästar som hoppar, ska tillägga de är BRA med strömstyrka i de dära staketen.. Hur gör ni? Nu är han ju väldigt harmlös som står utanför och betar och möter en när man kommer trots allt gräs. Ska man anvvakta tills de börjar växa gräs och man kan ha honom i en hage med bete? eller ska jag förlänga varenda stolpe så de blir a la hingststaket? För min del känns de lite som onödigt jobb nu när gräset snart kommer med full fart.