Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle de billigarehästarna skada sig mindre än de dyra...??
Jag har också haft min häst uppstallad så Hästarna ville säkert gå ut, även om hagarna var upptrampade gyngflyn ibland. Men stallägaren ville inte leda hästar ut och in i regnet, det var det det handlade om.
Immer
Nej, det tror jag inte. Varför borde jag vara det? Vad gör fälttävlandshästar bäst? Gärna för att de tycker det är roligast?
Nej, det tror jag inte. Varför borde jag vara det? Vad gör fälttävlandshästar bäst? Gärna för att de tycker det är roligast?
Zab: Stämmer bra det...!... TOTALT 16 timmar oxå!
Undrar hur många som följer det.
Vad säger ni om detta då:
en ponny som gått på lösdrift i 6 år med flock, men tillgång till mat o skjul. När han kom till oss och fick en egen box så fick vi dra honom från boxen och han ville absolut inte vara i hagen. Efterhand blev det bättre och bättre, men var det dåligt väder ville han vara inne. Han ville vara ute 30min till ca 5 timmar om dagen, han talade tydligt om när han ville in igen.
Min storhäst går ute i gruspaddock, han kommer från holland och är nog inte så van vid hage, han gillar det vid fint väder, regnar det får han panik och vill till varje pris in.