Hartung & Lansiär

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 075
L

lollipopocoaster

behöver hjälp med två äldre hingstar. min käre mor hade en fin valack förr i tiden, jag är nyfiken på mer om hans stam; hartung 501 - lansiär 377. vill minnas att det här är riktigt fina hingstar, men de ligger utanför min tidsaxel. vad vet ni om dem? och vad tror ni om kombinationen?

tacksam för hjälp :)

Sv: Hartung & Lansiär

puttar lite... flera tittar - ingen som vet? ;)

Sv: Hartung & Lansiär

tack, hartung gick visst inte av för hackor. visste inte att anart var efter honom. letade bland gamla bilder igår och hittade flertalet på acce... fin i kroppen, men precis som du säger något grov.

han ska visst ha varit lovande i hoppning, men efter en olycka (sadelbommen gick av över ett hinder) stannade han en gång på varje hinder för att titta - och sedan hoppa.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
469
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 388
Senast: Hellhound
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 089
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 993
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka