Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad säger veterinären om att hästen har väldigt ont i korset?Jag skulle vilja få reda på om min häst har brist på något, och han har väldigt ont i korset. Kanske om det kan vara nåt samband?
Hos människa och hund fungerar orala preparat utmärkt.
Vadå DNA analys på en ponny? Fattar inte
För att ta reda på stammen används ju DNA analys, menar du det?
ojj Jisses vad dyrt! Ja då får nog mina hästar vänta med att bli analyserade för dom pengarna kommer jag inte ha över på länge
Finns det inga billigare? Har för mig att det var nån som betalade 500för att få en håranalys. Kommer såklart inte ihåg vart hon skickade in.. Suck varför ska allt vara så dyrt
Vi använder oss just nu av www.homeopathuset.se
med en av våra pållar. Det verkar fungera hittills
Vi använder oss just nu av www.homeopathuset.se
med en av våra pållar. Det verkar fungera hittills
Om man gör en DNA analys använder man hårroten. Det visar vilken häst som är släkt med vem. Föreningen där min häst är registrerad samlar hårrotsprov för eventuell framtida släktforskning. Det är något helt annat
En hästman(eller människohår) växer inte flera decimeter medan man står och tittar. Och det intressanta är väl hur hästen mår nu inte hur den mådde för några månader sen som någon sa i ett tidigare inlägg.
Om man vill kosta på sin älskling något om man misstänker att den är sjuk. Ta ett blodprov och ta ut en vet.