Sv: Håranalys?
De har pulver för allt möjligt, de har ett glukosaminpreparat ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fö anv väl brottsutredare sig av metoden håranalys? eller är jag helt ute o cyklar?
Fast dessa "företag" analyserar inte håret kemiskt, utan det är för att komma i kontakt med hästens andar.
En kemisk analys av håret speglar mineraltillgång ev brister mm
Dock kan inte ens en kemisk analys tala om att hästen har ont i höger höft, tyvärr.
nu blandar ni begreppen hejvilt!!!!!!!!!!
en analys där man ser på förhållandet mellan ämnen i kroppen såsom, zink, kalcium, tungmetaller osv har inte ett dugg med pendling och hästpratare att göra.
man kanske inte ska uttala sig så kategorisk om saker man tydligen inte har koll på. ^^
en håranalys är just det; man analyserar håret för kemiska substanser. har inget med övernaturlighet eller hokuspokus at göra öht... min faster är ernäringsexpert och hon har skickat håranalys på mig till en lab i usa. ska bli spännande att se resultatet. det är som ett blodprov fast mer avancerat, man kan se hur mineraler osv ligger i förhållande till varandra.
men för den sakes skuld, hur kan man veta att den där hästen Inte var stel i vänstre sida när den levde......
och A&A Thor*sen är ökända för att kritisera och håna allt möjligt inom alternativmedicinen förutom just dom terapier som dom själva ägnar sig åt - och dom är inte mer vetenskapliga och bevisade än nåt annat. så det är knappast en objektiv och pålitlig källa bakom den här undersökningen. :smirk: