Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är Matrix schampo/balsam bra? Jag har velat testa dem så länge, men de är såå dyra.. Ska till USA i sommar och funderar på om det är värt att dra hem hårprodukter![]()
Jag tycker inte de är något speciellt med Matrix, alltså för de pengarna kan man få bättre produkter med mer "wow" effekt dvs att du får ut mer av produkterna![]()
Har du något förslag?
@stjarnhimmel och @Sleepan : Jag har fått för mig att de är grymt mycket billigare i usa, därav min funderingMin studentekonomi klarar inte av lyxiga hårprodukter egentligen
![]()
Är Matrix schampo/balsam bra? Jag har velat testa dem så länge, men de är såå dyra.. Ska till USA i sommar och funderar på om det är värt att dra hem hårprodukter![]()
kl (eller behöver man skriva så på nya buke..?)
Jag var hos frissan för ett tag sen och hon märkte, som jag märkt, att min hårbotten är ganska irriterad. Inte mjäll eller så, bara torr och känslig. Det innebär att jag tydligen inte bör använda alltför kemiska/parfymerade hårprodukter. Hon rekommenderade Shu Uemuras cleansing oil schampoo som jag köpt och gillar jättemycket, och balsam/inpackning har jag mest i topparna, men jag glömde fråga om stylingprodukter.
Så, har ni tips på någon volymprodukt som är snäll mot hårbotten? Brukar köra Batiste xxl torrschampo och håret på värmespolar annars, blir jättefint, men har märkt att hårbottnen inte gillar det riktigt.. Har blont, långt, och många men tunna hårstrån, dvs håret blir lätt "tungt"!
@Asko mitt hår är med uppsatt 99% av tiden.. Har inte sovit med håret utsläppt på säkert 15år. Har jag håret utsläppt under dagen blir underhåret ganska tovigt, men då har jag det i knut till det är dags att tvättas..
Dock BORSTAR jag faktiskt aldrig mitt hår, utan kammar det med gles kam, men det spelar nog mindre roll för frågan tänker jag![]()