Skulle köpa nytt balsam häromdagen men så hade de inte den jag har använt men då fick jag syn på att Schwarzkopf Gliss hade en ny sort som heter million gloss för torrt och glanslöst nordiskt hår. Blev extra nyfiken då det tydligen var för nordiskt hårså jag provade den idag.
Och gud vad den doftar gottjag tycker att oftast så försvinner doften efter ett litet tag men jag kunde i en lång stund efter duschen fortfarande känna doften av den
Blir intressant att se om den ger håret extra lyster som den lovar.
Men hör ni, jag gapar när jag läser hur sällan ni borstar håretseriöst, jag måste borsta håret varje morgon för annars skulle det bli små skatbon överallt
blir ju nyfiken, händer inte samma sak er?
Annars har jag beslutsångest, vid min födelsedag i vintras fick jag pengar för att kunna gå till frisören och färga håret - men jag vet inte riktigt vad jag vill göra med det!!Mitt hår är nordiskt blont (eller råttfärgat om ni föredrar det
) men ca en decimeter och lite mer vid topparna har jag slitet rött från en gammal färgning. Jag hade tänkt blondera mitt hår för längesen (då jag varit platinablond tidigare och tydligen passade det mig) men då var hälften av mitt hår rött fortfarande så frisören avrådde från det. Så nu har jag tålmodigt växt ut det och nu tänker jag att det är så lite kvar att det kanske inte skulle göra något? Men jag vill inte klippa bort allt det röda ändå. Ska jag våga?
![]()
Jag skiter i om mitt hår blir tovigt, för det är typ "otovigt" de första två minutrarna efter att jag borstat det