Förlåt men..
Jag tycker du ska passa på att gå all in med det lila nu iaf. Släng i lite mer och få snyggt pastellfärgat i hela håret
(Men blanda ut med balsam istället)
Hur länge sitter sån färgbomb i ungefär? På blekt hår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlåt men..
Jag tycker du ska passa på att gå all in med det lila nu iaf. Släng i lite mer och få snyggt pastellfärgat i hela håret
Förlåt men..
Du menar innan det rinner ur?Hur länge sitter sån färgbomb i ungefär? På blekt hår.
Du menar innan det rinner ur?
Beror nog på vilken färg du har.. Och om håret är färgat/tonat också över blekningen eller om färgbomben är det enda som ger färg..
Men max några tvättar om du bara använt färgbomb och inte färgat något med "vanlig" färg eller toning skulle jag tro. Färgbomb är väl dock bäst för att bättre på redan färgat hår, inte som enda färgning..
Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det eller inte, känns lite som en 30-års kris![]()
Betalade 1200 kr för klipp, slingning och toning. Har hår till strax nedanför axlarna.Hur mycket betalar ni när ni klipper och färgar hos frisör?![]()
Varierar en del beroende på vad vi gör.. Men någonstans mellan 800-1800 kr brukar det nog landa för mig.Hur mycket betalar ni när ni klipper och färgar hos frisör?![]()
Folieslingor, klippning, föning, cappuccino och kaka från surdegsbageri = 1500 nånting.Hur mycket betalar ni när ni klipper och färgar hos frisör?![]()
Jaa, kanske.. har ju kvar i tuben, kanske får be nån om hjälp så jag kan få det lite jämnare, är mest det jag stör mig på nu..
Osäkert. Askiga färger går mot det gröna. Kör på en mer lila toner/silverschampo för att få bort det gröna. Blek om du vågarNu är det lila i princip borta! Jag har bestämt mig för att köra en toning/färgning över. Men jag behöver hjälp!
Det är lite smågult ännu. Kan jag lägga in en askig färg för att dämpa? Har ni tips på några färger?![]()
Osäkert. Askiga färger går mot det gröna. Kör på en mer lila toner/silverschampo för att få bort det gröna. Blek om du vågar![]()
Få bort det gula menar jag*Fasenhar du tips på bra silverschampo? Har disp nu, men det händer ingenting..
Skulle nog behöva bleka en sista gång, men har inte råd nu och vill inte göra hemma![]()
Få bort det gula menar jag*
Tycker Maria Nila har ett bramen du har ingen mer lila färg kvar? Tänkte: späda ut med massa balsam = silverschampo.