Hår-tråden

Sitter här med knallrött hår med knall-lila toppar igen! :love:
Men nästa gång går jag nog fan och fixar det hos frisörskan.. Tar ca 1h att få i färgen och så kladdar jag en massa när jag gör det själv.. :p Men bra blev det! :D

Here we go..
1, Go och glad kexch.. Nae.. :p Jag är trött, slutade 06 imorse efter 12h jobb, hade satt klockan på 14.15 men vaknade 12.. tack kroppen.. O_o Så skit i hur jag ser ut på det lilla jag syns! :rofl:

2, Bilderna såg bra (bättre) ut i luren..

3, Igår när jag skrev "knall-lila" så var håret fortfarande blött och färgen syntes inte, det lila har tagit åt sig lite av det röda när jag sköljde ur färgen och jag hade inte i något blått denna gången så det är inte så KNALL-lila som det brukar vara, men va f-n.. :D Det är lite knalligare i färgen irl och färgen på huvet är inte så dassig som den ser ut att vara på bilden.. (varför kan det inte se ut på bild som det gör irl? Hur svååårt ska de vaaa? :angel:)

4, Håret är låååångt.. jag får inte med allt på samma bild om det ska se någorlunda ok ut.. :p

2016-02-21_14.31.52_zpsf1tfknsx.jpg

Here we go..
1, Go och glad kexch.. Nae.. :p Jag är trött, slutade 06 imorse efter 12h jobb, hade satt klockan på 14.15 men vaknade 12.. tack kroppen.. O_o Så skit i hur jag ser ut på det lilla jag syns! :rofl:

2, Bilderna såg bra (bättre) ut i luren..

3, Igår när jag skrev "knall-lila" så var håret fortfarande blött och färgen syntes inte, det lila har tagit åt sig lite av det röda när jag sköljde ur färgen och jag hade inte i något blått denna gången så det är inte så KNALL-lila som det brukar vara, men va f-n.. :D Det är lite knalligare i färgen irl och färgen på huvet är inte så dassig som den ser ut att vara på bilden.. (varför kan det inte se ut på bild som det gör irl? Hur svååårt ska de vaaa? :angel:)

4, Håret är låååångt.. jag får inte med allt på samma bild om det ska se någorlunda ok ut.. :p

2016-02-21_14.31.52_zpsf1tfknsx.jpg
Shit vad vackert hår du har!

• Gilla
Reactions: WS6
Skulle ta bort lite gula toner och spädde nog ut färgen lite för lite, haha. Så lite både och :D

Bild? ;)

Jag har med gula toner i mitt hår. Kör på Maria Nila Pearl Silver, men uppfattar inte att det hjälper jättemycket...
Lite sugen på att lägga i en lila inpackning, haha.

Bild? ;)

Jag har med gula toner i mitt hår. Kör på Maria Nila Pearl Silver, men uppfattar inte att det hjälper jättemycket...
Lite sugen på att lägga i en lila inpackning, haha.

Kan fixa i eftermiddag :D jag testade med disp silverschampo innan utan nåt resultat :(

12744076_10153185977781841_7499520752271810117_n_56cb20272a6b223e8106fd27.jpg

:D Extremt ojämnt också, hahaha. Ursäkta ruffset, kommer direkt från jobbet!
Oj! Men hade du alltså i lila färg? Eller var det lilaschampo? Jag tänker att det självklart blir lila i så fall ;)

Tur att lila rinner ur snabbt som tusan om du nu inte gillar det :)

Oj! Men hade du alltså i lila färg? Eller var det lilaschampo? Jag tänker att det självklart blir lila i så fall ;)

Tur att lila rinner ur snabbt som tusan om du nu inte gillar det :)

12743867_10153186383476841_976527828615049519_n_56cb655e9606ee0fd24db3a3.jpg

Hade i bomben och så en liten klick av cremén också, men lät det nog sitta i för länge plus kammade inte riktigt ut det i hela håret :D
Hade testat enbart bomben i håret först - noll resultat...
Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det eller inte, känns lite som en 30-års kris :D

12743867_10153186383476841_976527828615049519_n_56cb655e9606ee0fd24db3a3.jpg

Hade i bomben och så en liten klick av cremén också, men lät det nog sitta i för länge plus kammade inte riktigt ut det i hela håret :D
Hade testat enbart bomben i håret först - noll resultat...
Kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar det eller inte, känns lite som en 30-års kris :D
Haha men hur tänkte du där? Klart att du blev lila!
Den där färgbomben fastnar ju så fort den typ kommer i kontakt med någon form av yta..

Du får slänga i ännu mer så det blir lila på riktigt :D

Haha men hur tänkte du där? Klart att du blev lila!
Den där färgbomben fastnar ju så fort den typ kommer i kontakt med någon form av yta..

Tänkte att det skulle bli lite mindre lila bara :D
Alltså färgbomben (runda burken) fastnade inte alls i mitt hår, utan det var tuben som gjorde sitt.

Är inte så hajj på det här med färger...

Alltså färgbomben (runda burken) fastnade inte alls i mitt hår, utan det var tuben som gjorde sitt.

Tuben är ju också färgbomb, bara annan färg!

Jag har aldrig hört om någon som använt lila färgbomb för att bli av med gula toner ;)
Är det en vanlig grej? Känns dömt att misslyckas :p

De färgstarka förgbomberna späder man ut för att få pastellfärgat hår. Men det blir ju fortfarande färg!

Tuben är ju också färgbomb, bara annan färg!

Jag har aldrig hört om någon som använt lila färgbomb för att bli av med gula toner ;)
Är det en vanlig grej? Känns dömt att misslyckas :p

Tänkte att det skulle vara lite som silverschampoo men starkare :cautious:

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
877
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 193
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
512
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 895
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka