Har QE nån godkänd avkomma

marieka

Trådstartare
Som är skimmel? Jag har fått för mig att han är skimmel, men han var visst mer åt detbruna hållet :angel:
Han kanske har nån son med denna färg någonstans?

kollade på hans avkommor, inte en enda skimmel. Undra vem jag tänker på?

Senast ändrad:
Sv: Har QE nån godkänd avkomma

Nej det har han inte han har en godkänd avkomma som heter Qalle, dockär Qalle brun.

Antar då alltså att du menar godkänd hingst med godkänd avkomma.

Senast ändrad av en moderator:

Jag menar om QE har nån godkänd avkomma som är skimmel?

Är din häst med bland hans avkommor på flyinges sida? För du har väl en (eller 2)

Quite Easy har ingen godkänd skimmelson i Sverige men han har också söner i t ex Danmark och där kanske finns någon skimmel ?

Däremot är QEs bror Casir Ask skimmel.

Senast ändrad:

Vad exakt menar du med en godkänd avkomma?? och vad är en icks godkänd isåfall?? :confused:

Nej mina är inte med på den sidan, jag har mailt in dem en gång men fick tillbaka "mail error".

Om han har någon avkomma (hingst) som är godkänd för avel. En icke godkäns vet du väl vad det är? :D

marieka skrev:
Om han har någon avkomma (hingst) som är godkänd för avel. En icke godkäns vet du väl vad det är? :D

Det var ju det jag frågade in första inlägget... :crazy:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Bison
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 045
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar