Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag beklagar verkligen.Fasiken att jag missat att man kunnat teckna sån försäkring Hade ju kommit väl till pass nu
Jag vet jättebillig. Tror jag var 22 eller så när jag tecknade den. Det är deras mest grundläggande.@Tora Wow! 25 kr var inte dåligt...
Varför/varför inte?
Varför/varför inte?
Kände inte heller till en sån försäkring. Tål att funderas på. Får man inget av sitt försäkringsbolag vid någon sådan diagnos?
De ringde när jag gick på cellgifter och helt plötsligt var jag inte så intressant längre... Att det var lymfom och inte någon "kvinnlig" cancer spelade visst ingen roll. Jag får lite ont i magen av att försäkringsbolagen drar in pengar på ens oro, jag tycker att det borde vara under en vanlig sjuk/olycksfalls försäkring...Varför/varför inte?
Varför/varför inte?
Fast alla försäkringar drar in pengar på ens oro.De ringde när jag gick på cellgifter och helt plötsligt var jag inte så intressant längre... Att det var lymfom och inte någon "kvinnlig" cancer spelade visst ingen roll. Jag får lite ont i magen av att försäkringsbolagen drar in pengar på ens oro, jag tycker att det borde vara under en vanlig sjuk/olycksfalls försäkring...