Har ni något sånt där som alla andra har gjort men inte ni?

Sett Titanic med Di Caprio, sett en gammal 70-tals? film dock.
Provat nikotinprodukter.
Sett GoT.
Innehaft ett pass.
Varit på kräftskiva.

Debuten på Ullared skedde i somras som 50+.
 
I så fall är ju färja bara dumt. :D

Jag utgick från alternativet där färja är det naturligaste valet. Att då vägra färja verkar ju.....:laugh:
Mina föräldrar åkte från Gällivare till Umeå och färja till Vasa en gång, hade nog varit lika långt att ta bilen till Vasa som till Umeå ...
Fast det var nog en nöjeskryssning.
 
Jag är tämligen öppensinnad till att iallafall testa det mesta, även om jag kanske inte gör det igen. Ser helt enkelt inte poängen i att undvika en specifik grej eller upplevelse såtillvida den inte är skadlig på en relevant nivå. Med det sagt så finns det mycket jag inte gjort, framför allt som är typiskt för dem i min generation:

Jag har aldrig haft TikTok.

De allra flesta filmer/serier har jag inte sett, dock finns chansen att jag läst böckerna. Tittar helt enkelt inte på film och liknande.

Jag har aldrig tävlat officiellt inom häst, trots ett antal hästar och träning på tävlingsnivå.

Jag har aldrig testat alkohol, kommer antagligen göra det på en rimlig nivå någon gång men är inte vidare stressad över det.

Jag har aldrig använt någon annan drog per vanlig definition (dricker till exempel kaffe ibland, vilket inte har någon effekt).

Jag har i vuxen ålder (samt några år innan dess) aldrig haft en svensktalande vän. Kompisar och bekanta, men inte vänner.

Inte heller är jag döpt eller konfirmerad (varken jag eller min familj är kristen, men har bara släkt i Norden).

Som sagt, jag är positiv till att testa det mesta. Vissa saker har jag bara inte gjort :)
 
Har inte:
- testat nikotin i nån form och inte heller droger
- sett GoT (eftersom det kommit upp så många gånger här)
- tolkat bakom häst (men är sugen på att prova med mini)
- åkt fast för fortkörning (brukar hålla mig till regler och lagar i trafiken)
- åkt ambulans (och hoppas jag slipper även fortsättningsvis)
- kollat på tiktok
- varit utanför Europas gränser
 
Har inte:
- testat nikotin i nån form och inte heller droger
- sett GoT (eftersom det kommit upp så många gånger här)
- tolkat bakom häst (men är sugen på att prova med mini)
- åkt fast för fortkörning (brukar hålla mig till regler och lagar i trafiken)
- åkt ambulans (och hoppas jag slipper även fortsättningsvis)
- kollat på tiktok
- varit utanför Europas gränser
Men alltså har "alla andra" tolkat, åkt fast för fortkörning och åkt ambulans? Jag känner inte en enda person som har tolkat tror jag.
 
Jag har aldrig sett ett enda helt avsnitt av Vänner eftersom jag alltid ledsnat efter ett par minuter. Har heller aldrig åkt elsparkcykel eftersom jag ser framför mig hur jag kör på en kant, vurpar och slår ut alla tänderna :grin:
 
Jag har aldrig sminkat mig, eller rakat benen.

Gift kvinna med tre barn, och rätt normalt utseende för övrigt.

Jag har inte heller sett GoT, eller Vänner och en hel drös med andra s.k. populära TV-serier.
Malcolm in the middle någon?

Men till Ullared/Gekås har jag varit en gång - nyfikenheten tog helt enkelt överhanden när vi ändå skulle åka förbi...
Jag tror att återbesöken kommer att utebli.
 
Jag har aldrig käkat sushi (vilket alltid fått mig att känna mig som kusinen från landet deluxe, men jag har ändå aldrig gjort något åt det).
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 939
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 521
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 022
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 785
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp